جاذبه های دیدنی دنیا

جاذبه های دیدنی دنیا

🔻جاذبه های دیدنی دنیا
در شهر بندری دانانگ در جنوب ویتنام پلی زیبا و باشکوه ساخته شده که به یکی از جاذبه های گردشگری ویتنام تبدیل شده است. این سازه شگفت‌انگیز که در تپه های «بانا هیلز» (Ba Na Hills) در دانانگ واقع شده است، در ارتفاع ۱۴۱۴ متری از سطح دریا قرار دارد و شامل یک مسیر مدور ۱۵۰ متری می‌شود که طرفین آن گلکاری شده است. با پیاده‌روی روی این پل می‌توان مناظر زیبای کوهستان‌های سرسبز اطراف را مشاهده کرد.
نقطه عطف این پل، دست‌های سنگی خدای کوهستان است که ظاهرا پل را روی دستان خود بالا برده‌اند و به دلیل رنگ طلایی اش به پل طلایی شهرت پیدا کرده است. علاوه بر مناظر معرکه کوهستان، گل‌های بنفش کاشته شده در طرفین پل نیز باعث تحسین بازدیدکنندگان می‌شود.
ساخت پل معروف به پل طلایی، حدود یک سال زمان برد. از زمان افتتاح آن، مردم زیادی از نقاط دور و نزدیک به این محل آمده‌اند و تصاویر خارق‌العاده‌ای از پل و مناظر اطراف آن را به اشتراک گذاشته‌اند. طراحی خلاقانه و ابتکاری این پل را گروه معماری چشم انداز TA بر عهده داشته که دفتر اصلی اش در شهر هوچی مینه قرار گرفته است.
پل طلایی حالتی مدور دارد و مثل یک مار بر فراز جنگل و تپه های سرسبز و تفرجگاه کوهستانی قرار گرفته است. بازدیدکنندگان می توانند مسیری ۱۵۰ متری را روی این پل شگفت انگیز قدم بزنند و از چشم اندازهای بی نظیر اطراف لذت ببرند و عکس یادگاری بگیرند. تپه های بانا اولین بار در سال ۱۹۱۹ و توسط فرانسوی ها به تفرجگاه کوهستانی یا هیل استیشن تبدیل شد. امروزه این منطقه یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین جاذبه های توریستی است و تفریحات متعددی در این منطقه وجود دارد، از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد: تله کابین، روستایی به سبک فرانسه قرون وسطی (همراه با قلعه ها و کلیساهای قدیمی)، باغ های زیبا و طراحی شده و موزه مجسمه های مومیایی که مجسمه شخصیت های مشهوری مثل لیدی گاگا و مایکل جوردن نیز در آن قرار دارد. حالا با افتتاح پل طلایی و دو دست سنگی غول پیکرش، جاذبه ای بی نظیر به جاذبه های این منطقه اضافه شده است و این منطقه را بیش از پیش محبوب توریست ها و گردشگران خارجی کرده است.
🔴مجموعه تولیدی حاج احمد احمدی با بیش از نیم قرن سابقه در تولید سوغات کرمانشاه‌

  • 27 خرداد 1400
  • نویسنده: مدیر
  • تعداد نمایش ها: 1461
  • نظرات: 0
Print

انتخابگر پوسته

نمایندگی های ما


نظرات مشتریان ما

دی ان ان