معرفی نوشیدنی مفید

معرفی نوشیدنی مفید

🔻معرفی نوشیدنی مفید
موهیتو به دلیل داشتن آب لیمو به عنوان یکی از غنی‌ترین منابع ویتامین C شناخته می‌شود. این موضوع به صورت موثری بر روی تقویت دستگاه ایمنی بدن تاثیر دارد چرا که این ویتامین با تحریک سلول‌های بدن در ساخت و تولید گلبول‌های سفید نقش دارد. علاوه بر این، ویژگی‌های آنتی اکسیدانی موهیتو نیز شما را در مقابل طیف گسترده‌ای از بیماری‌های مزمن در امان نگه می‌دارند.
مسلما کمتر شنیده‌اید که کسی از این نوشیدنی برای تقویت سلامت پوست خود استفاده کند، اما حتما شما هم قبول دارید که آب لیمو و نعناع از محبوب‌ترین ماسک‌های زیبایی پوست به شمار می‌روند.
موهیتو هر دوی این ماده را در خود دارد و به همین دلیل است که استفاده از آن برای جلوگیری از مشکلات پوستی مانند آکنه، اگزما و پسوریازیس توصیه می‌شود. علاوه بر این، ماهیت آنتی اکسیدانی این نوشیدنی می‌تواند به شما در کاهش علائم پیری زودرس کمک کند چرا که آنتی اکسیدان‌ها، آسیب‌های رادیکال‌های آزاد را نسبت به سلول‌های پوستی به حداقل می‌رسانند.
هیچ ترکیبی بهتر از مخلوط نعناع و آب لیمو برای مقابله با بوی دهان وجود ندارد. همان طور که می‌دانید نعنا یکی از پر مصرف ترین آدامس‌ها نیز می‌باشد. ماهیت خنک کننده و آنتی باکتریال این نوشیدنی باعث می‌شود تا دهان شما بوی مطبوعی بدهد. بسیاری اعتقاد دارند که فعالیت باکتری‌های معده مهم‌ترین دلیل بوی بد دهان است.
🔴مجموعه تولیدی حاج احمد احمدی با بیش از نیم قرن سابقه در تولید سوغات کرمانشاه‌
 

  • 1 خرداد 1400
  • نویسنده: مدیر
  • تعداد نمایش ها: 1423
  • نظرات: 0
Print

انتخابگر پوسته

نمایندگی های ما


نظرات مشتریان ما

دی ان ان