معرفی نوشیدنی های مفید

معرفی نوشیدنی های مفید

🔻معرفی نوشیدنی های مفید
نوشیدنی گریپ فروت۹ سرشار از ویتامین سی است و به اندازه پرتقال، دشمن سرماخوردگی و بیماری‌های ویروسی است. حتما در دوران کرونا از این نوشیدنی سعی کنید روزانه استفاده کنید. آنتی‌اکسیدان‌های موجود در این نوشیدنی سلول‌های بدن را در برابر آسیب حفظ می‌کنند. بنابراین با مصرف نوشیدنی گریپ فروت خطر بیماری‌های سرطان کاهش می‌یابد. این میوه یکی از نوشیدنی‌های تقویت‌کننده سیستم ایمنی است.
مصرف نوشیدنی گریپ فروت می‌تواند به افزایش سوخت‌وساز بدن کمک کند. برخی مطالعات نیز نشان دادند که مصرف این میوه باعث کاهش تری‌گلیسیرید تا حدود 17 درصد می‌شود. نوشیدن یک لیوان آب گریپ فروت در وعده صبحانه به کنترل قند خون نیز کمک می‌کند و ممکن است در کنترل چاقی موثر باشد.
بیماران مبتلا به کیست‌های کلیوی، با مصرف نوشیدنی گریپ فروت می‌توانند بیماری خود را کنترل کنند. نوشیدنی گریپ فروت فشار خون این بیماران را تنظیم می‌کند و خطر از دست دادن کلیه را در آنها کاهش می‌دهد. نوشیدن روزانه یک لیوان آب گریپ فروت تازه، خطر تشکیل کیست را در افراد سالم هم کاهش می‌دهد.
گریپ فروت سرشار از ویتامین سی و آنتی‌اکسیدان است. نوشیدن یک لیوان آب گریپ فروت هر روز صبح به حفظ شادابی و طراوت پوست و مو کمک می‌کند. شما آب گریپ فروت را می‌توانید به عنوان تونر صورت یا ماسک مو هم استفاده کنید.‌ ‌‌ ‌
🔴مجموعه تولیدی حاج احمد احمدی با بیش از نیم قرن سابقه در تولید سوغات کرمانشاه‌ ‌ ‌ ‌

  • 23 اسفند 1399
  • نویسنده: مدیر
  • تعداد نمایش ها: 1971
  • نظرات: 0
Print

انتخابگر پوسته

نمایندگی های ما


نظرات مشتریان ما

دی ان ان