هر شهر و ملتی نان‌، شیرینی، لباس، صنایع دستی و ابزار مخصوصی دارد که معمولا آن را به شهرهای دیگر صادر می‌کند. کرمانشاه یکی از شهرهایی قدیمی است که صنایع دستی و شیرینی‌جات آن از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و در جذب گردشگران نقش موثری دارد. مجموعه تولیدی نان برنجی حاج احمد احمدی از سال 1336 با بیش از نیم قرن سابقه در زمینه عرضه انواع شیرینی‌جات مخصوص و سوغات در کرمانشاه جزو با سابقه ترین تولیدکنندگان محصولات بومی در ایران می باشد.. نان شکری با روغن حیوانی کرمانشاه، نان شکری ساده، نان برنجی زعفرانی با روغن حیوانی کرمانشاه، نان برنجی ساده، نان خرمایی پسته ای مخصوص، نان خرمایی گردویی مخصوص، باقلوا مخصوص،کاک مخصوص، نخودچی مخصوص و کنجد عسلی مخصوص از جمله محصولات این واحد تولیدی به‌‌شمار می‌روند. همچنین از ویژگی‌های تولیدی حاج احمد احمدی می‌توان به رعایت اصول بهداشتی و استاندارد، استفاده از مواد اولیه طبیعی و با کیفیت، پذیرش سفارشات و ارسال محصولات به سراسر کشور اشاره کرد.

ترد و تازه

 

 

 

ترد و تازه بودن یکی از ویژگی های اصلی محصولات حاج احمد می باشد. تمامس شیرینی های حاج احمد رو تازه باید نوش جان کرد...

کیفیت بالا

 

 

 

شیرینی های مجموعه ما رو کافیست یک بار امتحان کنید تا متوجه کیفیت بالای محصولات را متوجه شوید.

خوشمزه

 

 

نان برنجی، نان خرمایی، نان شکری، نخودچی، باقلوا، کنجد عسلی هر کدوم به نوبت خودشون جز یکی از خوشمزه ترین شیرینی های هستند که حداقل یک بار آدم بایت امتحان کنه

 

نان برنجی زعفرانی

شهر کرمانشاه به سبب اینکه در مسیر جاده ابریشم و در مسیر راه کربلا قرار داشته و به همین دلیل مسافران و زائران فراوانی به این شهر رفت‌ و آمد داشته‌اند، به فکر پخت ماده‌ای بوده‌اند که هم ماندگاری بالایی داشته باشد و هم جنبه غذایی بالایی. به همین دلیل مردم این خطه سعی در تهیه شیرینی از جنس خوراک اصلی مسافران و زائران کردند که از برنج تشکیل می‌شود.

قدمت و پیشینه نان برنجی در کرمانشاه به ۱۵۰ سال پیش و زمان حکومت قاجار بازمی‌گردد و از ۱۵۰ سال پیش به بعد یکی از سوغات معروف کرمانشاه است.

ایران شناسی همراه مجموعه تولیدی حاج احمد

ایران شناسی همراه مجموعه تولیدی حاج احمد

شهرستان دره شهر-ایلام
دَرّه‌شهر یکی از شهرهای غربی ایران و در کوهپایه کبیرکوه از رشته کوه‌های زاگرس و مرکز شهرستان دره‌شهر است. این شهر در ساحل جنوبی رودخانه سیمره و در جنوب شرقی حوزه جغرافیایی استان ایلام واقع شده‌است و از شرق و جنوب شرقی 

3 تیر 1399 0
2892

انتخابگر پوسته

 

 

انواع سوغات کرمانشاه 

 

نان برنجی، نان خرمایی، نان شکری، کاک، نخودچی

نان شکری

نان جزئی جدا ناشدنی از سفره های ایرانی است. اما در هر خطه از این سرزمین با توجه به شرایط اقلیمی آن، نان های متفاوتی پخته می شود.

در رژیم غذایی مردم کرمانشاه نیز نان و شیرینی های سنتی و مخصوص منطقه خودشان گنجانده شده است که بسیاری از آن ها را در شهرهای دیگر نخواهید دید. یکی از بزرگترین وجه تمایز نان و شیرینی های کرمانشاه با ممناطق دیگر در استفاده از روغن کرمانشاهی است که عطر و طعمی متفاوت به غذاها و نان ها می بخشد.

شیرینی شکری، نانی خوشمزه است که اغلب برای عصرانه توسط بانوان خوش سلیقه ی کرمانشاهی از شکر، روغن، نمک، وانیل، آرد و تخم‌مرغ تهیه می شود.این شیرینی بسیار پرطرفدار است و اگرمهمان یک کرمانشاهی باشید, عصرانه ای دلچسب ازاین نان برایتان تدارک می بیند.

 

 

 

نمایندگی های ما


  • فروشگاه خسروی

    فروشگاه خسروی

    کرمانشاه، چهار راه اجاق

  • فروشگاه یکتا شکر ریز فرد

    فروشگاه یکتا شکر ریز فرد

    کرمانشاه، سه راه نواب

  • فروشگاه حاج رسول نوری

    فروشگاه حاج رسول نوری

    کرمانشاه، میدان آزادی، ابتدای خیابان مدرس

  • فروشگاه شکر ریز فرد زاگرس

    فروشگاه شکر ریز فرد زاگرس

    کرمانشاه، خیابان مدرس

  • فروشگاه آقای برنجی

    فروشگاه آقای برنجی

    کرمانشاه، خیابان مدرس

  • فروشگاه تکچین

    فروشگاه تکچین

    کرمانشاه، میدان آزادی، ابتدای خیابان مدرس

  • فروشگاه صفایی

    فروشگاه صفایی

    کرمانشاه، خیابان مدرس

  • فروشگاه سالاری

    فروشگاه سالاری

    کرمانشاه، خیابان مدرس

نظرات مشتریان ما

دی ان ان